Обмін та повернення товару в інтернет-магазині Grand Choice

На товари, придбані на сайті Grand Choice, поширюється дія cакону України "Про захист прав споживачів". Щоб запобігти непорозуміння, просимо Вас звернути увагу на наведений нижче порядок здійснення процедури обміну або повернення товарів.

Покупець має право на повернення або обмін придбаного товару:

-Товар неналежної якості: несправний, має суттєві недоліки, що виключають його використання (вина компанії-виробника або компанії-постачальника);
-Товар належної якості, але з якихось причин не підійшов покупцю, при цьому товар не був у використанні, збережена цілісність упаковки (пломби тощо) та розрахунковий документ.

Товари неналежної якості

Для початку необхідна експертиза, проведена в нашому сервісному центрі за адресою місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького 104 для підтвердження суттєвих недоліків.
До товарів неналежної якості належать товари: товар з недоліком, тобто. з будь-якою невідповідністю вимогам нормативно-правових актів, нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред'являються до нього, а також інформації, наданої виробником (виконавцем, продавцем) товар з істотним недоліком (істотним вважають недолік, який унеможливлює або неприпустиме використання товару за його цільовим) призначення, з вини виробника).

Товари належної якості

До товарів належної якості належать всі товари, які: не були у використанні, а також збережені їх товарний вигляд. Поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання та не перебував в експлуатації, за умови:

-Збереження його товарного вигляду та споживчих властивостей;
-Відсутність слідів використання та забруднень;
-Збереження пломб, ярликів, бірок, захисних плівок;
-Збереження заводського маркування;
-Цілісності, неушкодженості, збереження всіх частин індивідуальної (заводської) упаковки;

Адреса повернення або обміну товару належної та неналежної якості

Обмінювати чи повернути товар можна протягом 14 днів за допомогою:

-Служби доставки: Нова Пошта, місто Дніпро, відділення 21, +380954055282, ФОП Фролова Ксенія Сергіївна.
-Самостійно за адресою: місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького 104

Хто платить за пересилання товару належної та неналежної якості?

-При поверненні або обміні товару належної якості ми не відшкодовуємо витрати, пов'язані з вартістю послуг з доставки товару. У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем.
-При поверненні або обміні товару невідповідної якості ми відшкодовуємо всі витрати, пов'язані з вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією в інше місто, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем!

Повернення коштів

Після отримання та огляду товару, протягом 10 робочих днів кошти будуть повернуті на реквізити за якими здійснювалася оплата або готівкою при самостійному поверненні в нашому магазині.

За яких умов буде відмовлено в обміні чи поверненні товару?

-Товар був у вживанні та має сліди використання;
-Товар не повністю укомплектований та порушена цілісність упаковки;
-Не збережені всі ярлики та заводське маркування;
-Пройшло 14 днів від дня покупки.